2020 Vol.7, No.2
![](http://studia.mundi.gtk.szie.hu/sites/default/files/styles/publi_lapszam/public/field/image/studia/publi-issue/2020-7-2.jpg?itok=3End1PDm)
Tartalom
A munkanélküliek - mint potenciális munkaerő-tartalék - térszerkezetének vizsgálata Békés megyében
Győri Tímea, Egri Zoltán
pp. 2-17
Új módszer a magyarországi szőlő-bor termékpályák digitális leképezési lehetőségére
Járdány Krisztián, Duray Balázs
pp. 18-30
Az agrártámogatások és a gabonaágazat jövedelmének összehasonlítása
Lipcsei József
pp. 31-39
Egy magyar biztonságtechnikai vállalat ellátási lánca
Nagy Vivien Ágnes, Kozma Tímea
pp. 40-50
Consumer behavior in sports marketing in the context of football
Murad Khudiyev, Zoltán Szabó
pp. 51-64
Operating urban public transport rail infrastructure and vehicles over planned life cycle and its economic aspects within the company
Péter Takács
pp. 65-78