Gyorsmenü

M31

Marketing

A gamifikáció fejlődése és a magyar gamifikációs trend alakulása

Nemzetközi szinten már számos példát láthatunk a gamifikáció sikeres alkalmazására, ezzel szemben hazánkban a szakma még csak ismerkedik a lehetőségekkel. A tanulmány célja, hogy betekintést nyújtson a gamifikáció kialakulásának és módszertanának pszichológiai és szakmai hátterébe, vizsgálja a nemzetközi és hazai trendeket, valamint, hogy részletesen vizsgálja a gamifikáció hazai helyzetét. A tanulmánynak nem célja, hogy részletes kísérletekkel bizonyítsa a gamifikáció hatására kialakult fogyasztói lojalitás mértékét, ez további kutatásokat igényel.

 

Három település marketingtevékenységének vizsgálata

Elemzésem témája három, a dél-alföldi régióban, Csongrád megyében elhelyezkedő település: Domaszék, Csongrád és Szeged. A szekunder kutatásra épülő tanulmány célja a településmarketing szemszögéből megvizsgálni a három települést a marketing 4P eszközrendszerére támaszkodva, ezáltal felmérni a települések által alkalmazott marketingpolitikákat, és az egyes célcsoportok kitörési lehetőségeit az egyes településeken.

Nemzeti közgyűjteményi honlapok nyelvi támogatásának elemzése

Az Európai Unió egy igazi „multi nyelvű” intézmény, amely támogatja az „egy közösség több eltérő kultúra/nyelv” eszméjét, vagyis a multikulturalizmust. Tanulmányomban megvizsgálom, hogy a hivatalos nyelven kívül milyen nyelveket támogatnak a közgyűjteményi intézmények honlapjai? Van-e összefüggés az adott ország etnikai, idegenforgalmi adataival a honlapokon használt nyelveknek.