2022 Vol.9, No.2
![](http://studia.mundi.gtk.szie.hu/sites/default/files/styles/publi_lapszam/public/field/image/studia/publi-issue/2022-9-2.jpg?itok=TofoYu-W)
Tartalom
Az online vásárlási szokások vizsgálata a generációk szempontjából
Balogh-Kardos Valentina, Gál Tímea
pp. 1-11
Régi kihívások, új válaszok – a duális szakképzés pályaszocializációt előtérbe helyező, új típusú megközelítése
Kenderfi Miklós, Kulcsár Szilvia, Fűrész István
pp. 24-36
Generációs különbségek és motiváció az élelmiszeriparban
Kőmüves Zsolt, Hopp Alexandra, Szabó-Szentgróti Gábor
pp. 37-48
A helyben lakó gazdálkodók területi eloszlásának és forrásfelhasználásának vizsgálata
Lipcsei József
pp. 49-57
Az agrárdigitalizáció elterjedését segítő kutatási irányok és lehetőségek
Nátz Katalin, Véghné Kohut Dorottya, Szalay Zsigmond Gábor
pp. 58-70
Lessons learnt from past economic growth patterns and regional disparities in Central and Eastern European countries
Zoltán Peredy, Balázs Laki, László Péli
pp. 71-89