Gyorsmenü

2015 Vol.2, No.3

Studia Mundi - Economica

HU ISSN 2415-9395
Volume 2, No.3
Wed, 2015-12-30
p.191

Tartalom

Identitás multikulturális kontextusban
Hidasi Judit
pp. 3-11
“Nehezítettt gyakorlatok”a multikulturális szervezetek kommunikációjában
Borgulya Ágnes
pp. 12-20
Etnikai sztereotípiák az angol pamfletirodalomban
Farkas Attila
pp. 21-32
A kreatív munkaerőpiaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége
Csehné Papp Imola
pp. 33-43
Minőségi felsőoktatás vs. minőségi diploma, avagy a humántőkébe való képzési befektetés hasznosulása munkaerő-piaci aspektusból
Mikáczó Andrea, Varga Erika
pp. 44-53
„Mit várunk el a pályakezdőktől?” Vélemények és szempontok a cégek oldaláról
Czeglédi Csilla, Juhász Tímea
pp. 54-63
Fény – Élmény
F. Orosz Sára
pp. 64-75
Köztér és művészet – A polisz terei
Oláh Mátyás László
pp. 76-87
Woyzeck a prérin
Hutvágner Éva
pp. 88-96
A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi
Horváth Ádám
pp. 97-112
Kulturális intelligencia bemutatása, mérési lehetőségei
Garamvölgyi Judit, Rudnák Ildikó
pp. 113-126
Tanulási motivációk vizsgálata a Szent István Egyetem hallgatóinak körében
Kiss Ádám Gergő
pp. 127-137
„Multikulturális tréning” külföldi hallgatókat oktatók számára
Rudnák Ildikó, Komor Levente, Józsa Imola
pp. 138-148
Integrálódik-e az EU?
Varga Zoltán
pp. 149-157
A merger típusú cégösszeolvadások multikulturalitási kockázatokat érintő kommunikációs aspektusai
Gősi Mariann
pp. 158-173
Együtt vagy egymás mellett a munkaerőpiacon: generációs különbségek a munka világában
Kurai Marianna, Suhajda Csilla Judit
pp. 174-187