Gyorsmenü

Archívum

2019 Vol.6, No.1

Studia Mundi - Economica

HU ISSN 2415-9395
Volume 6, No.1
Wed, 2019-04-03
p.184

Tartalom

Az MSSC szurkolói motivációs skála adaptálása egyetemi hallgatók körében
Balogh Renátó, Bácsné Bába Éva
pp. 3-10
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Heves megyei tanácsadóinak szerepe a gazdálkodók életében
Bencze Tibor
pp. 11-21
Háztartási méretű kiserőművek – napelemes rendszerek gazdaságossági vizsgálata
Hollósy Zsolt, Poór Judit, Csizmásné Tóth Judit
pp. 22-33
Turisztikai élménymegosztás budapesti múzeumok példáján keresztül
Jászberényi Melinda, Ásványi Katalin
pp. 34-43
A magyar ép és fogyatékossággal élő fiatalok munkaerőpiaci helyzetének összehasonlító elemzése
Laoues-Czimbalmos Nóra, Müller Anetta, Bácsné Bába Éva
pp. 44-57
Gondolatok a beszállítói kiválasztás folyamatáról nagyvállalatok vizsgálatán keresztül
Morauszki Kinga Szilvia
pp. 58-71
Élelmiszerjelölés jelentősége a vidéki élelmiszerelőállításban
Nagyné Pércsi Kinga
pp. 72-82
Kesztölc: Lakosságszám és településmorfológia
Nyírő András
pp. 83-92
Gondolatok a hazai településfejlesztésről a legkisebbek szemszögéből
Tóth Tamás, Oláh Izabella
pp. 93-103
A háború utáni újjáépítés kérdése és a nemzetközi szervezetek szerepe
Samir Zaien
pp. 104-115
The challenges and actual questions of the agriculture in Yemen
Abdulghani Al-sabai, György Iván Neszmélyi
pp. 116-124
The adaptation possibilities of sustainable production system best practices to the Hungarian rural environment – Case study of an energy production business model
Bálint Horváth
pp. 125-137
The role of universities in educational development in connection with digitalization and entrepreneurship in Hungary
Mária Molnár
pp. 138-154
The marketing channels of the local food production and their food safety requirements
Kinga Nagy-Pércsi
pp. 155-164
Economic and social factors in Taiwan’s competitiveness with special focus on the Taiwan-EU trade relations
György Iván Neszmélyi
pp. 165-179