Gyorsmenü

A falusi turizmus helyzete és fejlesztési lehetőségei

  • Molnár Csilla 1
  • Remenyik Bulcsú 2
  • 1 egyetemi docens, Szent István Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
  • 2 egyetemi docens, Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendégipari és Idegenforgalmi Kar

The situation and development possibilities of rural tourism

Napjaink élménygazdaságában egyre többen ismerik fel, hogy a stresszes mindennapok testi-, lelki- és szellemi fáradalmainak kipihenésére nem feltétlenül egy zsúfolt nagyváros vagy tömegturisztikai célpont a legalkalmasabb, ezért sokszor falun keresik a vidék romantikáját, az autentikus kultúrát, gasztronómiát, a csendet és nyugalmat, illetve azokat az aktív kikapcsolódási lehetőségeket, amelyeknek a vidék kiváló teret adhat. Fő célcsoportnak a közép- és az idősebb korosztályokat tekinthetjük, de úgy gondoljuk, hogy e termék a fiatal korcsoportok számára is vonzó lehet.

 

In today's experience economy, more and more people recognize that for the relaxation of physical, mental and spiritual tensions in stressful everyday life is not a crowded metropolis or mass tourism destination is the best, so they often seek village romance, authentic culture, gastronomy, peace and quiet, as well as the active recreational facilities that give the country an excellent space. The main target group is middle and older age groups, but we believe that this tourism product can be attractive to younger age groups.

Issue: 
Pages: 
pp. 44-59
Spread: 
16
JEL-category:
LOC-code: