Gyorsmenü

A megatrendek hatása a marketingkommunikációra és a marketing oktatására – egy, a marketingoktatók körében végzett nemzetközi felmérés eredményei

  • Rekettye Gábor 1
  • Papp-Váry Árpád 2
  • 1 egyetemi docens, Budapesti Metropolitan Egyetem
  • 2 főiskolai tanár, Budapesti Metropolitan Egyetem

The impact of megatrends on marketing communications and marketing education – results of an international survey among marketing educators

Tanulmányunk egy saját nemzetközi felmérés eredményeinek segítségével azokat a globális megatrendeket vizsgálja meg, amelyek hatással vannak az üzleti gyakorlatra és a marketing oktatására. A teljes mintából az oktatók inputját arra is fel tudtuk használni, hogy a válaszadók nézetei alapján három fontos szempontból is előrejelzéseket fogalmazzunk meg a marketingkommunikáció jövőjét illetően, továbbá megfogalmazzuk ezek közvetlen hatását az üzleti és marketing tárgyak oktatására.

 

The paper examines the global megatrends affecting business practices and marketing education through utilizing the results of an own international survey. The educators’ input from the overall sample was used to draw three important predictions based on the respondents’ views about the future of marketing communications and their direct effect on business and marketing education.

Befoglaló szám: 
Oldal: 
pp. 90-101
Terjedelem: 
12
JEL-kód:
LOC-kód: