Gyorsmenü

A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi

  • Horváth Ádám 1
  • 1 PhD-hallgató, Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola, Szent István Egyetem

The learning motivations of the underprivileged students

A kutatás során a hátrányos helyzetű tanulók szociális tulajdonságainak felmérését folytattam két - két, Észak-Magyarországon és Észak-Alföldön található általános iskolában, és szakiskolában,ahol a diákokkal készített kérdőíves felmérést, az intézményvezetőkkel folytatott interjúk egészítették ki. A kiválasztott iskolákban fokozottan magas arányban tanulnak hátrányos- és halmozottan hátrányos helyzetű diákok, így a nevelési sajátosságokról releváns képet kaphattam a diákok és az intézményvezetők szemszögéből is.

This survey was researching the social features of the underprivileged students at two primary school and at two vocational school in Northern Hungary and in the Northern Great Plain by the help of the students and directors.

In the selected schools are learning in surpassingly high rate the underprivileged, and multiply underprivileged students, therefore I could got real information about the pedagogical specialities of the students, from the points of view of the students and the directors.

Befoglaló szám: 
Oldal: 
pp. 97-112
Terjedelem: 
16
JEL-kód: