Gyorsmenü

2019 Vol.6, No.2

Studia Mundi - Economica

HU ISSN 2415-9395
Volume 6, No.2
2019. július 09
p.129

Tartalom

A CSR kurzus hatása a hallgatók attitűdjére
Ásványi Katalin, Kiss Dominika
pp. 3-14
A betöltetlen háziorvosi és házi gyermekorvosi körzetek területi összefüggései
Bálint Csaba
pp. 15-36
A társadalmi változásokkal fejlődő települési szennyvíz-gazdálkodási koncepciók kronologikus áttekintése
Czikkely Márton
pp. 37-45
Üzleti intelligencia (BI) alkalmazása a logisztikában
Gyenge Balázs, Mészáros Kornélia, Tari Katalin
pp. 46-58
A Lean koncepció szerepe egy középvállalat mindennapjaiban
Kozma Tímea, Balogh Antal, Lajos Attila
pp. 59-71
A pecsenyeliba termelés naturális és ökonómiai hatékonyságának vizsgálata adott telep példáján keresztül
Molnár Szilvia, Szőllősi László
pp. 72-80
A magyar import alakulása az utóbbi évtized során
Pócsik Orsolya
pp. 81-89
A megatrendek hatása a marketingkommunikációra és a marketing oktatására – egy, a marketingoktatók körében végzett nemzetközi felmérés eredményei
Rekettye Gábor, Papp-Váry Árpád
pp. 90-101
Determinants of deprivation in Turkey, a logistic regression analysis
Emese Bruder, Csilla Obadovics, Hakan Unal
pp. 102-112
Measurement opportunities of labour market requirements of university students
Péter Kollár
pp. 113-119
The empirical analysis of technology and foreign direct investments
Selim Corekcioglu
pp. 120-129